Nagyban folynak a tárgyalások az éttermekkel ki kerüljön fel hozzánk. Szeretem ezt a munkafolyamatot, szeretek új embereket megismerni, hiába a vendéglátásban eltöltött sok-sok év, még mindig megdobogtatja a szívemet, ha egy étterem backstage-ébe bepillantást nyerhetek.

Mióta elindítottuk a Kajcsi.hu-t sok mindenkivel megismerkedtünk, étteremvezetőkkel, tulajdonosokkal mindenkinek más a vérmérséklete, de ettől szép ez a világ.
 
Történt a minap, hogy felhívtam az Etna Pizzéria 2 éttermet (VIII. Ker. Baross tér 10.), ahol kértem a diszpécsert, hogy adjon egy üzletvezetőt. Oda is jött a jóember és bemutatkozás nélkül azt mondta, hogy "a k***a anyádat hivogasd, most nem érek rá", aztán rámcsapta a telefont. Miután kisírtam magamat, hiszen bár nem vagyok egy mimóza lélek, de velem így (főleg nem munkaügyben) soha senki nem beszélt elmondtam ezt a többieknek, akik nyomban telefont ragadtak és megkérdezték az éttermet, miért volt ez. Természetesen senki nem tudott az esetről, de igértek kivizsgálást, egyeztetést a tulajdonossal és az ügy tisztázását. A megbeszélt időpont után se kerestek, hiába hívtuk őket újra miért beszélnek így idegen emberekkel, nőkkel, természetesen senki nem tudott az esetről. Tehát teljesen félre lett söpörve az ügy, biztos mindennapos náluk.
Ez lenne az Etna étterem 2 hozzáállása mindenkihez? Hogy engedheti meg magának ezt a stílust egy étterem vezetője?
Ezek után, azt hiszem soha többé nem rendelek ettől az étteremtől. Remélem Ti nem tapasztaltok hasonlókat...

Címkék: anya étterem etna hozzáállás pizzéria üzletvezető

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kajcsi.blog.hu/api/trackback/id/tr992420379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása